Mål med träning
Ni som läst mitt viktnedgångsinlägg har väl kanske utav det förstått att jag är en "allt eller inget" människa. Jag ser inte meningen med att träna 3 ggr/vecka. Jag kan inte bygga en rutin på något som sker 3 ggr/vecka, det är liksom för lite för att orka hålla uppe.
 
Däremot ska man inte varje dag köra järnet så det blir blodsmak i käften och bristningar i muskler. Balans i allt givetvis.
Hade verkligen jättekul på poledancen och skulle gärna träna det mer regelbundet men det finns ju så mycket man vill göra tyvärr. 
 
Målet med min träning är att bygga ännu större ben och rumpa. Få mer definerade axlar och konturer på armar och såklart starkare bål.
Träningen får då till största del bestå utav just styrketräning och en kost med mycket proteiner. Dock äter jag idag en kost som idag betstår av både fett, kolhydrater och proteiner till skillnad från när jag skulle förlora kilon.
 
Som ni ser på bilden har jag redan ganska stora ben men vill ha större och starkare. Armarna vill jag ha större också och få en lite bättre hållning som jag kan få med hjälp av en starkare bål och rygg,
 
Imorgon kör jag ett nytt morgonpass med fokus på just ben och rumpa!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress

Veckans like